بهترین وبلاگ عکس

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 39060
تعداد مطالب : 268
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


كد ماوس

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


.


ايده هايي براي دكوراسيون آشپزخانه!
 

ايده هايي براي دكوراسيون آشپزخانه

 

ايده هايي براي دكوراسيون آشپزخانه
از اين ايده ها استفاده كنيد تا سبك و رنگ آشپزخانه خود را بر اساس كاشي هاي مختلف تعيين كرده و استفاده نماييد.

 

بقیه در ادامه مطلب+عکس...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درس از زندگي محسن چاووشي!

7 درس از زندگي محسن چاووشي!

 

7 درس از زندگي محسن چاووشي!
 
بعضي‌ها مي‌گويند چاووشي مرد پرحاشيه‌اي است اما بعضي‌ها هم معتقدند چاووشي آنقدر به دنبال حاشيه نيست كه اين موضوع گاهي آوازه‌اش را بر سر زبان‌ها مي‌اندازد و...

 

شنیدن صدایی که غم از گوشه گوشه اش بیرون می زند، از لحظه ورود چاووشی به موسیقی ایران برایمان عادی نبود. نشان دادن این غم با لحنی متفاوت و در ترانه های مختلف، انتقاد خیلی ها نسبت به کارهای چاووشی جوان را برانگیخت و خیلی های دیگر بیشتر جوانان اهل پاپ از همان اول کار طرفدار پروپاقرص او شدند.

بعضی ها معتقدند چاووشی در تمام این سال ها تفاوتش را با خواننده های دیگر اثبات کرده و بعضی های دیگر هم او را متهم به سقوط کردن می کنند. اما صحبت هرکدام اینها را که بپذیریم، باز هم چاووشی، همان صدای متفاوت می ماند و چه دوستش داشته باشیم و چه نه، او از فهرست برترین های پاپ ایران بیرون نمی رود. به سبب تمامی این دلایل و به بهانه تولد 33 سالگی اش، سری به مصاحبه های او زدیم تا بیشتر با او و دلایل موفقیتش آشنا شویم.

شبیه هیچ کس نیستمحسن چاووشی به دلیل خاص بودنش «سلطان» شد و وقتی از او در مورد الگوهایش در موسیقی می پرسند، می گوید که هیچ وقت تلاش نکرده تا مثل کسی باشد. محسن چاووشی که شبیه نبودنش به دیگران یکی از رازهای موفقیت اوست در این مورد می گوید: «هیچ‏وقت خودم را با خواننده دیگرى مقایسه نكرده ‏ام تا متوجه تفاوت‏ها بشوم!» چاووشی می گوید: «اگر بخواهم درباره خودم حرف بزنم، می توانم بگویم كه من فقط برای علاقه به موسیقى، وارد دنیای آن شدم و از روز اول به دنبال شهرت یا سایر مسائل حاشیه ‏اى نبودم. هرگز نخواستم بگویم «من» هستم. از «منیت» متنفرم. دوست داشتم با كارهایم به مردم انرژى دهم و محبوب شوم». او تاکید می کند: «از تکرار کردن خودم دوری می کنم. همیشه حرف جدیدی دارم که فکر می کنم مخاطبان هم من را اینگونه بیشتر می پسندند.»

سرش به کار خودش استبعضی ها می گویند چاووشی مرد پرحاشیه ای است اما بعضی ها هم معتقدند چاووشی آنقدر به دنبال حاشیه نیست که این موضوع گاهی آوازه اش را بر سر زبان ها می اندازد و برایش دردسرساز می شود. خودش در این باره می گوید: «من اصلا حقى براى خودم قائل نیستم كه بخواهم درباره دیگران حرفى بزنم. همین كه كار خودم را انجام دهم و سرم به كار خودم گرم باشد، كافى است. تا حالا زمینه‏ هاى زیادى به وجود آمده كه درگیرى با دیگران را شروع كنم اما به دنبالش نرفته‏ام و چون به جرقه‏اى كه علیه من زده شد، عكس ‏العملى نشان نداده‏ام، مسئله سروصدا نكرده است.»

از این شاخه به آن شاخه نمی پردچاووشی در زندگی اش یک سر و هزار سودا نداشته بلکه تمام زندگی او با موسیقی معنا پیدا کرده و برای رسیدن به نقطه ای که حالا در آن قرار دارد، سال ها تلاش کرده است. او توضیح می دهد: «زندگى‏ام را پاى موسیقى گذاشتم. همیشه سعى كردم تلاش كنم تا به نقاط بالاتر برسم. تمام اطلاعاتم در مورد آدم‏هاى موفق به من ثابت كرد كه آنها براى موفقیت سختى كشیده‏اند. به همین دلیل سعى كردم در اوج تنگناهاى زندگى كه مسائل مالى قسمت مهمى از آنها بود، آدم «تمام ‏وقت» موسیقى باشم و تمام مرارت‏ها را تحمل كنم.»

زندگی اش را فدای کارش نمی کندمحسن چاووشی که سال ها با موسیقی اش زندگی کرده بود، چند سال پیش تصمیم گرفت سر و سامانی به زندگی خصوصی اش هم بدهد و ازدواج کند. او برخلاف خیلی از ستاره ها، خوشبختی اش را فدای شهرتش نمی کند، بلکه تلاش را می کند با یک زندگی موفق، به موفقیت کاری اش هم نزدیک تر شود. چاووشی می گوید: «بسیار خوشحالم كه اتفاقى به نام «ازدواج» در زندگى‏ام افتاده و زندگى مشترك را بدون آنكه در كارم تاثیر منفى بگذارد، آغاز كرده ‏ام. همسرم اولین و تنها گزینه من براى ازدواج بود. او نسبت به حرفه من درك كامل دارد و نه تنها مانع فعالیت من نیست بلكه كمك هم مى‏كند تا پیشرفت كنم. بعد از ازدواج حسم عوض نشد. همسرم هم موسیقى را مى‏شناسد و هم شنونده خوبى براى كارهاى من است.»

 

ابزار کارش را می شناسدچاووشی تنها یک خواننده نیست. او شعر که یکی از اصلی ترین ابزارهای کارش است را خوب می شناسد و بدون مطالعه کاری را شروع نمی کند. چاووشی اهل کتاب و شعر هم هست و می گوید: «علاقه زیادی به ادبیات کلاسیک ایران دارم؛ قرن ها پیش شاعری بوده که هنوز هم حرف هایش مصداق دارد و این عمق کار را می رساند.» اما چاووشی به دلیل ناآگاهی اش از این آثار، خود را محدود نمی کند و تلاش می کند تا از میان منابع بسیار، شعری که مناسب حال و هوایش است را انتخاب و اجرا کند.

در کلیشه ها گیر نمی افتدترانه هایی که با صدای چاووشی خوانده می شوند، بیشتر تصور ما را در مورد ساده ترین شعرها به هم می ریزند. چاووشی دوست ندارد از کلیشه ها پیروی کند و دوست دارد حتی یک شعر ساده را طوری بخواند که مخاطب تمام حسش را درک کند. خودش می گوید: «زمانی که شهر هنوز آباد نشده چرا باید صدای من به عنوان یک شهروند خرمشهری شاد باشد. اصلا مگر قرار است همه چیز را شاد بخوانم. هر هنرمندی سبک و ایدئولوژی خود را دارد. این نظر من بود که باید این آهنگ، اینگونه خوانده شود. دوست دارم هر فردی آنگونه که دوست دارد، برداشت خود را از کارهایم داشته باشد.»

 

 از ریسک کردن نمی ترسدصدای خاص، شعرهایی که پیش از این کمتر در موسیقی پاپ ایران شنیده می شد و انتخاب موسیقی هایی که تفاوت شان با کارهای دیگر را نمی شد انکار کرد، همه و همه باعث شد که چاووشی، خیلی زود «چاووشی» شود. خودش درباره دلایل موفقیت و متفاوت بودنش می گوید: «همیشه دوست داشته ام که فضاهای جدید را تجربه کنم، علاقه دارم آن چیزی را که فکر می کنم درست است، انجام دهم. حرف تکراری نمی زنم. زیرا معتقدم باید به مخاطب ها احترام گذاشت و در چنین شرایطی نباید خود را تکرار کنم. اگر شما اسم این را ریسک می گذارید باید بگویم به خاطر طرفداران و مخاطبان، این ریسک را همیشه می پذیرم.»

نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:عکس؛مطالب؛درس رفتن؛محسن چاوشی؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ستاره‌هایی كه زیبایی خودشان را مدیون جراحان هستند!

ستاره‌هایی كه زیبایی خودشان را مدیون جراحان هستند+عکس

 
اینكه بخواهیم بگوییم در دنیای هنرمندان و به‌خصوص بازیگران سینمای تجاری چقدر جراحی‌های زیبایی رواج دارد چیز چندان جدیدی نیست ولی اینكه چه كسی چه عمل‌هایی انجام داده می‌تواند جالب باشد

اینكه بخواهیم بگوییم در دنیای هنرمندان و به خصوص بازیگران سینمای تجاری چقدر جراحی های زیبایی رواج دارد چیز چندان جدیدی نیست ولی اینكه چه كسی چه عمل هایی انجام داده می تواند جالب باشد

ستاره‌هایی كه زیبایی خودشان را مدیون جراحان هستند+عکس| HiPersian.Com
ستاره‌هایی كه زیبایی خودشان را مدیون جراحان هستند+عکس| HiPersian.Com
ستاره‌هایی كه زیبایی خودشان را مدیون جراحان هستند+عکس| HiPersian.Com

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زیباترین زن سرخ پوست در جهان

زیباترین زن سرخ پوست در جهان



نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:عکس؛زیبا؛سرخ پوست؛جهان؛زن؛عکس های جالب؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اتفاقی بسیار عجیب و باورنکردنی برای خواهران دوقولو !

اتفاقی بسیار عجیب و باورنکردنی برای خواهران دوقولو + عکس

دو دختر متولد اندونزی كه دوقلو هستند بعد از 29 سال همدیگر را در حالی پیدا كردند كه در فاصله 40 كیلومتری  از هم در جنوب سوئد زندگی میكردند.به گزارش پارس ناز آنها در ژانویه سال پیش همدیگر را پیدا كردند و بعد از انجام تست " دی ان ای" مشخص شد كه خواهر هستد.این دو خواهر 29 سال پیش توسط دو خانواده سوئدی از یتیم خانه ای در اندونزی به فرزندی گرفته شدند. اما هیچیك از این خانواده ها از وجود دختر دیگر اطلاعی نداشت.

یكی از خانواده ها در حالیكه سوار تاكسی آن محل را ترك میكرد توسط راننده تاكسی كه احتمال میرود پدر این دو دختر باشد فهمیدند كه این دختر خواهر هم دارد و همان زمان نام اندونزیایی این دو دختر را روی برگه ای نوشتند و نگه داشتند.

 
اتفاقی بسیار عجیب و باورنکردنی برای خواهران دوقولو + عکس
 
حدود 29 سال از آن زمان گذشت و یكی از این دختران تصمیم گرفت خانواده اصلی اش را پیدا كند و پدر و مادر با دادن اسمها به او وی را راهنمایی كردند.این دختر با جستجوی نام كسانی كه از اندونزی به فرزندی خانواده های سوئدی در آمدند توانست خواهرش را در فاصله 40  كیلومتری از خودش در سوئد بیابد.

جالب اینجاست این دوخواهر هردو معلم هستند. هردو دو سال. پیش و در یك روز ازدواج كردند و هردوی آنها در روز عروسی با یك آهنگ رقصیده اند.بعد از انجام تست دی ان ای این دو خواهر بیشتر وقتشان را باهم سپری میكنند و تصمیم گرفته اند به دنبال پدر و مادر واقعی شان به اندونزی سفر كرده و آنها را بیابند.

نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:عکس؛اتفاق؛جالب؛باور نکردنی؛خواهر؛دوقلو؛عکس و مطالب؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

یک روح در خانه لیدی گاگا حضور دارد!

یک روح در خانه لیدی گاگا حضور دارد!!

لیدی گاگا معتقد است که وقتی به خواب می رود شیطان رویاهای او را شکار می کند!

او از دیپاک چوپرا مشاور معنوی و پزشک سابق مایکل جکسون، درخواست کمک کرد تا ارواح شیطانی را از رویاهای وحشتناک او دور کند. دیپاک با برگزاری جلسات مشاوره برای مایکل جکسون به او کمک می کرد که الگوهای تنفسی اش را تغییر دهد و بهتر بخوابد.

گاگا گفت:" من دائما" یک رویای وحشتناک می بینم. هر شب خواب می بینم که یک روح در خانه من وجود دارد ، این روح مراهمراه خودش به اتاقی می برد که در آنجا دست و پاهای یک دختر بلوند با طناب بسته شده است و از اطراف کشیده می شود.

" من این خواب را برای دیپاک تعریف کردم و به او گفتم که این خواب آنقدر ترسناک بود که من فکر کردم شاید یک روح شیطانی سعی می کند کنترل مرا بدست بگیرد."

" اما او به من خندید و گفت من باید یاد بگیرم این افکار جنون آمیز را از سرم بیرون کنم .من به او گفتم:شیطان سعی می کند کنترل مرا بدست بگیرد اما من دختر خوبی هستم ! اما به من گفت که اصلا" نباید نگران باشم."

" این ستاره پاپ ۲۵ ساله از این دکتر هندی در خواست کرد که او را هیپنوتیزم کند و به او کمک کند تا از شر این خواب شیطانی خلاص شود."

او به روزنامه دیلی استار گفت:"من قصد دارم از روشهای درمانی دیپاک استفاده کنم و بوسیله هیپنوتیزم از شر این رویاهای وحشتناک خلاص شوم."

نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:مطالب جالب؛روح؛خانه لیدی گاگا؛حضور؛ترسناک؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زن چینی رکورد عمل جراحی زیبایی را شکست: ۲۰۰ عمل!

زن چینی رکورد عمل جراحی زیبایی را شکست: ۲۰۰ عمل!!

یک زن چینی با هزینه کردن 600 هزار دلار، 200 عمل جراحی زیبایی روی بدن خود انجام داده است.

این زن چینی پس از انجام 200 عمل جراحی زیبایی روی بدن خود ولی هنوز احساس زیبایی نمی کند!

این زن چینی که 20سال سن دارد به "کودک گل دار" معروف است زیرا از سن 16 سالگی، عمل های جراحی زیبایی را آغاز کرد.

این زن ساکن شهر نانیجنگ در شرق چین تاکنون 635 هزار دلار برای بیش از 200 عمل جراحی زیبایی هزینه کرده است.

با این حال این زن از نتیجه این همه عمل زیبایی بر روی بدنش، راضی نیست و هنوز احساس زیبایی نمی کند بلکه از دردهای بسیاری رنج می برد. "شیا جیانگون" پزشک این زن هم گفته است او هم اکنون از ناحیه سینه و کف پا، بیماری دارد و درد می کشد.

نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:مطال؛جالب؛زن چینی؛عمل؛جراحی؛زیبایی؛200 عمل؛!!!, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

این پسر کوچک با خوردن هویج نارنجی می شود

این پسر کوچک با خوردن هویج نارنجی می شود + عکس

بدن لئون، پسر چهار سالگی انگلیسی قادر به هضم کاروتن که در میوه  ها و سبزی  های نارنجی رنگ وجود دارد، نیست و باعث می شود که رنگ بدن او به نارنجی تغییر پیدا کند. یک پسر انگلیسی چهار ساله به بیماری بسیار نادری (hyper-beta carotenemia) مبتلاست که او را از خوردن هویج و هر میوه نارنجی رنگی محروم می کند.
 
این پسر کوچک با خوردن هویج نارنجی می شود + عکس

به گزارش پارس ناز ، بدن لئون، پسر چهار سالگی انگلیسی قادر به هضم کاروتن که در میوه ها و سبزی های نارنجی رنگ وجود دارد، نیست و باعث می شود که رنگ بدن او به نارنجی تغییر پیدا کند. مادر لئون می گوید که برای نخستین بار و زمانی که پسرش تنها شش ماه داشت متوجه شرایط خاص کودک خود شده است.

 

او در این باره می گوید: شرایطش بسیار حاد بود. اما تا یک ماه همچنان نارنجی بود. پزشکان مرا متهم کردند که غذاهایی با رنگ نارنجی زیادی به او می دهم. به همین خاطر من رژیم غذایی سه  هفته ای را در پیش گرفتم و او همچنان نارنجی بود.سپس آزمایش هایی تخصصی خون نشان داد که بدن لئون فاقد آنزیم کبد است به این معنی که بدن او قادر به تبدیل کاروتن به ویتامین A نیست، ویتامینی که سیستم ایمنی بدن را در برابر عفونت ها مقاوم می کند.

 

بنا بر این گزارش، اگرچه مقدار زیاد کاروتن در بدن به خودی خود بیماری بسیار جدی نیست اما به دلیل ضعف بسیار زیاد سیستم ایمنی بدن لئون، حتی یک سرماخوردگی ساده نیز می تواند جان این کودک چهار ساله را تهدید کند.

نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:عکس؛پسر؛کوچک؛خوردن؛هویج؛نارنجی؛شدن؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عینکی برای دیدن نابینایان!

عینکی برای دیدن نابینایان! + عکس

عینكهای بیونیك به زودی به كمك صدها هزار نابینا در جهان آمده و آنها را قادر به «دیدن» خواهد كرد.

محققان دانشگاه آكسفورد در حال ساخت یك عینك هوشمند هستند كه از دوربینهای ریز و یك رایانه جیبی برای آگاه سازی كاربر از اجسام و افراد پیش رو استفاده می كند.

این عینكها به نابینایان در جهت یابی در مراكز تجاری و ایستگاه های شلوغ قطار و مترو كمك كرده و حتی به آنها اجازه خواهد داد تا شماره اتوبوسها و تصاویر رایانه ای دستگاه های خودپرداز را «بخوانند».

عینکی برای دیدن نابینایان! + عکس

این عینك های سبك و ارزان كه تا سال 2014 به صورت گسترده در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، برای تمام نابینایان مناسب خواهد بود.

افراد مسن مبتلا به بیماری دژنراسیون ماکولا احتمالا بهره بهتر از این فناوری خواهند برد.

تلاشهای قبلی برای ساخت چنین دستگاهی معمولا به عینكهای تیره بزرگ با دوربین ها و رایانه بزرگ ختم شده اند.

اما پیشرفتهای بوجود آمده در فناوری بدین معنی است كه می توان عینكهای بیونیكی با شباهت بسیار به عینكهای معمولی تولید كرد.

موضوع مهمتر این دستگاه، قیمت حدود 1500 دلاری آن است كه این ابزار را مقرون به صرفه می كند.

محققان آكسفورد اكنون مرحله تحقیقات خود را به پایان رسانده و در حال كار بر روی پیش ساخت این دستگاه هستند.

آنها از شیشه های شفاف با عدسی های حامل دیودهای نوری كوچك و دوربینهای به اندازه سر سنجاق در گوشه قابهای این عینك استفاده كرده اند.

این دوربین ها به جمع آوری اطلاعات لازم برای چشمها پرداخته و آنها را با یك سیم به رایانه ای به اندازه گوشی همراه در جیب كاربر می فرستد.

این رایانه سپس به پردازش اطلاعات و ساده كردن آن به شكل طرحهای نقطه ای می پردازد. ال ای دی های موجود در عدسی ها با این نقاط روشن شده و به كاربر اطلاعات اساسی را در مورد محیط اطراف می دهد.

یك نور سوسو مانند می تواند بدین معنی باشد كه یك انسان در مسیر قرار دارد و یك توده جامد نیز نشانگر وجود اجسامی مانند پله خواهد بود.

این اطلاعات به افرادی كه بیشتر بینایی خود را از دست داده اند كمك خواهد كرد تا اعتماد بنفس لازم برای خرید یا استفاده از وسائط نقلیه را به تنهایی به دست بیاورد.

افزوده شدن یك قطعه گوشی می تواند به پیچیده تر شدن اطلاعات ورودی كمك كند.

برای مثال دوربینها به ثبت شماره اتوبوسها و اطلاعات روی صفحه حركت قطارها برای تحلیل رایانه ای می پردازند كه به محض آماده شدن این اطلاعات از طریق این گوشی به گوش فرد منتقل خواهد شد.

نظر فراموش نشه...

نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تجاوز گروهی به یک معلم زن جوان در جنوب تهران!

تجاوز گروهی به یک معلم زن جوان در جنوب تهران

چندی قبل دختر 22 ساله یی  به  نام  فهیمه  برای  رفتن  به  آموزشگاه  از منزل شان  در منطقه  شهران  خارج  شد و دیگر برنگشت . پدر فهیمه  كه  نسبت  به  سرنوشت  دخترش  نگران  شده  بود، به  كلانتری  142 كن  رفت  و برای  یافتن  او تقاضای  كمك  كرد.

 

فردای  آن  روز پسر ناشناسی  با پدر فهیمه  تماس  گرفت  و گفت : ما دخترتان  را گروگان  گرفته ایم  و باید 450 هزار تومان  به  ما بدهید تا فهیمه  را آزاد كنیم . پدر فهیمه  قبول  كرد و شخا آدم ربا در میدان  صادقیه  تهران  قرار ملاقات  گذاشت  تا پول  درخواستی  را تحویل  بدهد و دخترش  را آزاد كند،اما ابتدا موضوع  را با پلیس  در میان  گذاشت .

 
كارآگاهان  به  او توصیه  كردند، با كیف  پول  در سر قرار حاضر شود و منتظر رسیدن  آدم ربا بماند. ساعتی  پیش  از فرا رسیدن  زمان  ملاقات ، ماموران  در اطراف  محل  قرار كمین  كردند. بدون  اینكه  دیده  شوند. اما پدر فهیمه  هر چه  به  انتظار ایستاد، خبری  از جوان  ناشناس  نشد.

 

او با ناامیدی  و اضطراب  به  خانه  برگشت  و همان  شب  جوان  ناشناس  در یك  تماس  تلفنی  به  او گفت : دخترت  هرگز به  خانه  برنمی گردد. دیگر منتظرش  نباشید. پس  از گفتن  این  جمله  فورا تلفن  را قطع  كرد. از سوی  دیگر، كارآگاهان  جست وجوی  گسترده یی  را برای  یافتن  دختر ربوده  شده  آغاز كردند تا اینكه  با گذشت  پنج  روز از این  ماجرا، فهیمه  با پدرش  تماس  گرفت  و گفت : من  در میدان  آزادی  منتظرت  هستم  و از چنگ  آدم ربایان  فرار كرده ام .

 
ماموران  همراه  با پدر فهیمه  به  میدان  آزادی  رفتند و با دختر جوان  روبرو شدند. فهیمه  همان  موقع  همراه  ماموران  به  دایره  یازدهم  آگاهی  تهران  رفت  تا در آنجا شكایت  خود را مطرح  كند.

 

ماموران  كنجكاو بودند كه  بدانند چه  بلایی  بر سر فهیمه  آمده  و چگونه  به  تنهایی  برگشته  است . فهیمه  كه  بشدت  ترسیده  بود ماجرای  ربوده  شدنش  را چنین  تعریف  كرد: روز دوم  اسفندماه  از آموزشگاه  بیرون  آمدم  تا به  خانه  برگردم . در میدان  نور سوار خودرویی  شدم  كه  سه  سرنشین  داشت .

 
هر سه  پسر جوانی  بودند كه  یكی  از آنها در صندلی  جلو و دیگری  در صندلی  عقب  نشسته  بود. جوان  سوم  هم  رانندگی  می كرد. در میانه  راه  پسر جوانی  كه  در صندلی  عقب  نشسته  بود، چاقویی  از جیبش  درآورد و به  پهلویم  فشار داد.

 

می خواستم  فریاد بزنم ، اما دستهایش  را روی  دهانم  گذاشت  و مرا روی  صندلی  خواباند. آنها در تاریكی  شب  به  سمت  یافت آباد راه  افتادند و مرا در منطقه  چهاردانگه  به  اتاقكی  در حاشیه  یك  زمین  كشاورزی  بردند. به  آنها التماس  كردم  كه  با من  كاری  نداشته  باشند، اما هر سه  با زور وحشیگری  به  من  تجاوز كردند و بعد مرا در اتاقی  انداختند و زندانی ام  كردند.

 

فردای  آن  روز هم  دو جوان  افغانی  كه  كارگر زمین  كشاورزی  بودند به  سراغم  آمدند و به  من  تجاوز كردند. چند بار می خواستم  خودم  را بكشم ، اما نشد. مدت  چهار شبانه  روز در آن  خانه  كوچك  زندانی  بودم ، تا اینكه  روز پنجم ، سه  پسر جوان  برای  انجام  كاری  از آنجا رفتند، ساعتی  بعد به  سراغ  یكی  از كارگران  افغانی  رفتم  و با دادن  مقداری  پول  و زنجیر طلایم  از او خواستم  كه  یك  اتومبیل  برایم  بگیرد.

 
او هم  پذیرفت  و با گرفتن  پول  و زنجیر طلا مرا سوار اتومبیل  كرد تا از آنجا بروم … بعد از صحبت  های  فهیمه ، كارآگاهان  به  منطقه  چهاردانگه  رفتند و دو كارگر افغانی  به  نام  اوصف  و شكور و پسرجوانی  به  نام  مصطفی  )19ساله ( را كه  راننده  اتومبیل  بود، دستگیر كردند.

 

اوصف  و شكور به  تجاوز به  دختر جوان  اعتراف  كردند و مصطفی  در بازجویی  اولیه  گفت : من  راننده  بودم  و از ماجرای  آدم ربایی  خبر نداشتم  و یكی  از دوستانم  به  من  گفته  بود كه  در منطقه  میدان  نور با دوست  دخترش  قرار دارد. من  هم  با آنها رفتم ، اما وقتی  دختر جوان  سوار ماشین  شد.

 
دوستم  با چاقو او را تهدید كرد و به  زمین  كشاورزی  برد. اما همین  جوان  در بازجویی های  بعدی  اعتراف  كرد كه  او نقشه  آدم ربایی  را می دانسته  و به  دختر جوان  هم  تجاوز كرده  است . كارآگاهان  با اطلاعات  به  دست  آمده ، یكی  از همدستان  او به  نام  داود را كه  در ربودن  فهیمه  شركت  داشت  دستگیر كردند.

 

اما هنوز سومین  جوان  فراری  است . پرونده  این  آدم ربایی  به  شعبه  77 دادگاه  كیفری  استان  تهران  فرستاده  شد و دیروز در دادگاه  مصطفی  و همدستش  داود به  ربودن  دختر و تجاوز به  او اعتراف  كردند. اكنون  تلاشی  دوباره  برای  دستگیری  سومین  جوان  متجاوز آغاز شده  است  تا قاضی  دادگاه  حكم  خود را درباره  متهمان  صادر كند.

 
بنا به گزارش خبرنگار ما؛ پرونده این جنایت سیاه كه با توجه به اقرار صریح ربایندگان دختر جوان به تجاوز به عنف به نظر مى رسد آنان با مجازات اعدام روبرو شوند به شعبه ۷۷ دادگاه كیفرى استان تهران ارجاع شده است وقرار است ۵ قاضى به اتهامات هولناك عاملان جنایت سیاه رسیدگى كنند.
نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه!!

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

در ۳۷۰ زندان کشور ترکیه بیش از ۱۲۶۰۰۰ زندانی وجود دارند که نیمی از آنها منتظر صدور حکم از دادگاه هستند. به گزارش پارس ناز بر اساس گزارش و بازدید نوریه آکمان ( مقاله نویس مشهور ترکیه در باره ) از زندان ها زن این کشور، زندان سیندژانه (Sindzhane) جزو بهترین و سازماندهی شده ترین زندان های اروپا است و در آن اکثر شرایط احترام به حقوق محکومین رعایت شده است.

در زیر تصاویری از این زندان را ملاحظه میکنید

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

عکس های دیدنی و جالب از زندان زنان در ترکیه

نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس: قوی ترین زن جهان کیست؟!

عکس: قوی ترین زن جهان کیست؟

جیهان مصطفی» 31 ساله از کشور مصر، قوی ترین زن جهان شناخته می شود.

 

 

او چند سال پیش، پس از اینکه توانست 9 بار قهرمان زیبایی اندام زنان شود، موفق

شد مدال قوی ترین زن جهان عرب را به خود اختصاص دهد.

 

 

وی طی اظهاراتی در این باره می گوید: به گفته اتحادیه قوی ترین های جهان، من قوی

ترین زن جهان به شمار می روم. هیچ زنی نتوانسته تاکنون مرا شکست دهد و خدا را شاکرم

که توانستم نام کشورم مصر و جهان عرب را جهانی کنم.

 

 

او همچنین می افزاید: برزیلی ها مرا "خارق العاده" و آمریکایی ها "بلدوزر"

نامیدند. البته بر خلاف این القاب، من شخصیتی آرام دارم و همه اهالی محله زندگیم،

مرا دوست دارند. خیلی مایلم ازدواج کنم و خانواده تشکیل دهم اما تاکنون این فرصت

نصبیم نشده است.

 

 

عکس: قوی ترین زن جهان کیست؟

 

عکس: قوی ترین زن جهان کیست؟

نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس های زیبا از شهاب باران هفته اخیر

 

 

این هفته ساکنین آمریکا و سایر قسمت های نمیکره شمالی شاهد عبور شهاب سنگ ها از آسمان کشور خود بودند.عکس های فوق العاده زیبایی که در زیر مشاهده می کنید صبح یکشنبه تهیه شده و نمایی جذاب و بی نظیر از آسمان کالیفرنیا تا هلند، از مجارستان تا جزایر قناری به نمایش می گذارند.



بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:عکس؛زیبا از شهاب سنگ؛جالب؛حیرت آور؛عکس؛هفته اخیر؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

داستانک؛ قلب جغد پیر شكست...

 


 

جغدی روی كنگره‌های قدیمی دنیا نشسته بود. زندگی را تماشا می‌كرد؛ رفتن و ردپای آن را و آدم‌‌هایی را می‌دید كه به سنگ و ستون، به در و دیوار دل می‌بندند. اما جغد می‌دانست كه سنگ‌ها ترك می‌خورند، ستون‌ها فرو می‌ریزند، در‌ها می‌شكنند و دیوار‌ها خراب می‌شوند.



او بار‌ها و بار‌ها تاج‌های شكسته، غرورهای تكه پاره شده را لابه‌لای خاكروبه‌های كاخ دنیا دیده بود. او همیشه آوازهایی درباره دنیا و ناپایداری‌اش می‌خواند و فكر می‌كرد شاید پرده‌های ضخیم دل آدم‌ها، با این آواز كمی بلرزد. روزی كبوتری از آن حوالی رد می‌شد، آواز جغد را كه شنید، گفت: «بهتر است سكوت كنی و آواز نخوانی. آدم‌ها آوازت را دوست ندارند. غمگین‌شان می‌كنی. دوستت ندارند. می‌گویند بدیمنی و بدشگون و جز خبر بد، چیزی نداری.» قلب جغد پیر شكست و دیگر آواز نخواند...




 سكوت او آسمان را افسرده كرد. آن وقت خدا به جغد گفت: «آوازخوان كنگره‌های خاكی من! پس چرا دیگر آواز نمی‌خوانی؟ دل آسمانم گرفته است.» جغد گفت: «خدایا! آدم‌هایت مرا و آواز‌هایم را دوست ندارند.» خدا گفت: «آوازهای تو بوی دل كندن می‌دهد و آدم‌ها عاشق دل بستن‌ هستند. دل بستن به هر چیز كوچك و هر چیز بزرگ. تو مرغ تماشا و اندیشه‌ای! و آنكه می‌بیند و می‌اندیشد، به هیچ‌چیز دل نمی‌بندد. دل نبستن سخت‌ترین و زیباترین كار دنیاست اما تو بخوان و همیشه بخوان كه آواز تو حقیقت است و طعم حقیقت تلخ.» جغد به خاطر خدا باز هم بر كنگره‌های دنیا می‌خواند و آن‌كس كه می‌فهمد، می‌داند آواز او پیغام خداست.

نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نقاشی های سه بعدی بسیار جالب !

 

 

"فریدو"، هنرمندی است که با استفاده از قلم و کاغذ تصاویری سه بعدی می کشد و به گونه ای با واقعیت انطباق دارد که انسان احساس می کند این تصاویر از کاغذ نقاشی به بیرون بپرند.



این هنرمند برای واقعی تر نشان دادن شاهکار خود از ادواتی مانند فنجان، قوطی نوشابه، خودکار و... نیز استفاده می کند.



بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خطای دید باور نکردنی! (5)
 
به تصویر زیر دقت کنید.مربع های A و B را با دقت در نظر بگیرید. حتما متوجه تفاوت رنگ این 2 مربع شده اید.


در حالیکه کاملا در اشتباه هستید!


این 2 مربع کاملاً همرنگ هستند و این اشتباه در تشخیص ناشی از خطای دید شماست!

برای اثبات این قضیه به تصویر متحرک زیر دقت کنید.


نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:خطا؛دید؛باور نکردنی؛عکس؛خیلی خیلی جالب؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درخت رنگین کمانی

 

 
 
 این درخت که از گونه های "اکالیپتوس" است "درخت رنگین کمانی" نام دارد و در نیمه شمالی کره زمین قرار دارد و به شکل طبیعی در کشور گینه و جزیره سولاوسی اندونزی رشد میکند.















 
نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:عکس درخت؛عکس؛درخت رنگین کمانی؛عکس های جالب؛عکس, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جشن عروسی در اعماق دریا

 

 
 
 

یک زوج تایلندی با پوشیدن لباس عروس و داماد در قعر دریا در میان ماهی ها و جانوران دریایی مراسم عروسی خود را برگزار کردند.



همانطوری که در این تصویر مشاهده می شود عروس و داماد با عینک مخصوص شنا و دستگاه تنفسی جشن عروسی خود را برگزار کردند.















نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:عکس؛عروسی؛جشن؛در اعماق دریا؛عکس های دیدنی؛جالب, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اتومبیل ۴۰۰ میلیون تومانی علی دایی!

عکس: اتومبیل ۴۰۰ میلیون تومانی علی دایی!

علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال هنگام اذان ظهر در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت. ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این بار بدون آن که گزینش گریبان گیرش شود در رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد؛ او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد. وی متاهل است و اکنون ساکن محله جردن در تهران می باشد. فرزند اول وی در سال ۱۳۸۸ به دنيا آمد.

عکس: اتومبیل ۴۰۰ میلیون تومانی علی دایی!

عکس: اتومبیل ۴۰۰ میلیون تومانی علی دایی!

علی دائی علاوه بر فوتبال، در تجارت نیز موفق بوده است و گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است.علی دایی علاوه بر کارهای پوشاک ورزشی در ساختمان سازی هم فعالیت دارد. علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش(اردبیل) یک مدرسه راهنمایی به نام ابوالفضل دایی (پدرش) ساخته است و از خیرین مدرسه ساز اردبیل می باشد.

نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:عکس؛علی دایی؛400میلیون اتومبیل؛عکس علی دایی؛جالب, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بلندقدترین سگ جهان در انتظار گینسی شدن

سگ آمريكايي با قدي حدود 92 سانتيمتر در آرزوي دريافت عنوان بلندقدترين سگ ماده جهان است.

«كوپر» كه تنها در حدود دو سانتيمتر از دارنده پيشين اين عنوان بلند تر است اميد دارد به دليل پاهاي بلندش ركورددار شود.

مالك اين سگ پنج ساله گفت: مسئولان كتاب ثبت ركورد  هاي جهاني گينس با اندازه گيري قد «كوپر» قرار است نام آن را با اين عنوان به ثبت برسانند.

عنوان بلندقدترين سگ ماده جهان متعلق به سگي از ايالت «ايلي نوي» است كه در حدود 90 سانتيمتر قد دارد.

 

نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:بلندترین؛سگ؛جهان؛انتظار گینسی شدن؛جالب؛عکس, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عاقبت خندیدن به کروکودیل!

عاقبت خندیدن به کروکودیل! 

کروکودیل ها سلطان بی رقیب آب های کم عمق هستند.

در ایران گاندو یا تمساح پوزه کوتاه (نام علمی: Crocodylus palustris) وجود دارد، که نوعی کروکودیل بومی شبه قاره هند و مناطق اطراف است که در کشورهای هند،پاکستان، سریلانکا و برمه هم زندگی می کند.

عکس مربوط به دستکم گرفتن یک کروکودیل است که البته انگار به غرور این موجود که چندان شوخ طبع هم به نظر نمی رسد برخورده است!

عاقبت خندیدن به کروکودیل! + عکس

عاقبت خندیدن به کروکودیل! + عکس

 

نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:عاقبت؛خندیدن؛کروکدیل؛عکس؛جالب؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

به این میگن عشق واقعی

به این میگن عشق واقعی / عکس



نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:عکس های دیدی؛جالب؛گالری عکس؛عشق واقعی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ونيز "شهر آبها" از نماي بالا!

ونيز "شهر آبها" از نماي بالا

 

شهر ونيز در شمال ايتاليا و در ميان درياي آدرياتيک قرار گرفته‌است.ونيز بصورت جزيره‌هاي کوچکي است و خشکي‌ها به وسيله کانال‌ها از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسيله قايق صورت مي‌گيرد.شهر ونيز يکي از شهرهاي توريست پذير جهان است و سالانه ميليون‌ها توريست به اين شهر ميروند از ديدني‌هاي اين شهر ميتوان به ميدان سن مارکو محل دفن مارکوپولو اشاره کرد

Venice city of water ونيز شهر آبها از نماي بالا

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:عکس؛جاذبه های توریریستی؛جالب؛؛شهر؛از نمای بالا؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زنی بجای کشتن سگ به اشتباه شوهر خود را کشت

زنی بجای کشتن سگ به اشتباه شوهر خود را کشت +عکس

زنی بجای کشتن سگ به اشتباه شوهر خود را کشت +عکس
 
پلیس ایالت می سی سی پی آمریکا اعلام کرد زنی که به منظور کشتن سگ بزرگی که باعث وحشت بچه هایش شده بود اقدام به تیراندازی به سمت این حیوان کرده بود  به طور اتفاقی همسرش را از پای در آورد. به گزارش پارس ناز به گفته شاهدان این سگ ناگهان به سمت کودکان این زن خیز برداشته و قصد حمله کردن به آنها را داشت.
 
زنی بجای کشتن سگ به اشتباه شوهر خود را کشت +عکس
 
پدر خانواده سریعا بچه ها را به درون خانه می برد و سعی می کند سگ را از آنجا دور کند در همان لحظه نیز مادر بچه ها با برداشتن تفنگی دو بار به سمت سگ تیراندازی میکند که یکی از آنها به سگ اصابت و دیگری به سینه شوهرش برخورد می کند.
 
پلیس مرگ این مرد 53 ساله را کاملا تصادفی اعلام کرده ولی اظهار داشت همسر او می بایست در دادگاه حاضر شود ولی احتمالا تبرئه می شود. پلیس همچنین  صاحب سگ را به دادگاه فرا خوانده است.
نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:عکس؛زن؛کشته شدن؛سگ؛مرد؛اشتباهی؛جالب, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس های دیدنی زنی که به عشق خود وفادار ماند

عکس های دیدنی زنی که به عشق خود وفادار ماند

این سرباز آمریکایی برای جنگ به عراق رفته بود و پس ازبازگشت از جنگ با معشوقه اش ازدواج کرد . نکته جالبش کجاست ؟ ببینید !!

 

ایران ناز، البته کم نیستن از این زنان در کشور خودمان که در 8 سال جنگ شیر زنانی بودن  و هستن. از کسانی که اطلاعاتی از این دست از عشق های ایرانی دارند می توانند برای ما ارسال کنند تا در سایت تکناز قرار دهیم.

 

 
عکس های دیدنی زنی که به عشق خود وفادار ماند

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جدیدترین عکس های نسرین مقانلو با موهایی روشن!

جدیدترین عکس های نسرین مقانلو با موهایی روشن!

نسرین مقانلو (متولد سال 1347) با فیلم امید به سینما آمد. اما شاید در فیلم همسر بیشتر دیده شد و پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند.

پس از بازگشت به ایران بار دیگر بازی در سینما را با حضور در فیلمهای نچندان خوب ادامه داد تا اینکه به عنوان یکی از نقشهای اصلی فیلم مهمان مامان انتخاب شد. بازی روان و فوق العاده او، نام او را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

جدیدترین عکس های نسرین مقانلو با موهایی روشن!

جدیدترین عکس های نسرین مقانلو با موهایی روشن!

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:عکس؛جدید؛نسرین؛مقانلو؛مو؛روشن؛عکس های جدید, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس/الفبای فارسی در دست آنجلینا جولی

عکس/الفبای فارسی در دست آنجلینا جولی

عکس/الفبای فارسی در دست آنجلینا جولی

نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

انتخاب زیبا ترین و جذاب ترین مرد سال ۲۰۱۲

انتخاب زیبا ترین و جذاب ترین مرد سال

دیوید بکهام به عنوان جذاب ترین مرد روی کره زمین انتخاب شد. او از میان 101 نفر از جذاب ترین مردان جهان توانست به این عنوان دست یابد. دیوید بکهام که چهار فرزند دارد توانست برای اولین بار به این عنوان جالب دست پیدا کند.

انتخاب زیبا ترین و جذاب ترین مرد سال ۲۰۱۲ + عکس

نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اولبقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شهرام شکوهی در کنار دخترش + عکس

شهرام شکوهی در کنار دخترش + عکس

شهرام شکوهی خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار اهل ایران است. شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی شروع کرده. به مدت ۳ سال آواز کار کرد. او هم به گیتار علاقه داشت و هم به آواز سنتی. در دوران دانشجویی در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت های دانشجویی را برگزار می کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفته و تا مدت ها تقریباً موسیقی را فراموش کرد و معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد.

شهرام شکوهی در کنار دخترش + عکس

شهرام شکوهی در کنار دخترش + عکس

 

نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لامپ هایی عجیب به شکل مایع

 

 
لامپ هایی عجیب به شکل مایع

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عجیب ترین و خطرناک ترین باغ وحش جهان

عجیب ترین و خطرناک ترین باغ وحش جهان

 
 
 
باغ وحش لوجان عجیب ترین و جنجال برانگیزترین باغ وحش جهان است. بازدیدکنندگان در این باغ وحش می توانند وارد قفس شیرها شوند، بر پشت شیرهای وحشی بنشینند، به ببرها و یوزپلنگ ها از نزدیک غذا بدهند، به خرس های وحشی انگور بدهند، و هرکار عجیب و خطرناک دیگری که فکرش را بکنید!

اما جالب این است که از زمان تاسیس این باغ وحش یعنی سال 1994، هیچ اتفاق بدی نیفتاده و مسئولین باغ وحش مطمئن هستند که از این به بعد هم اتفاق بدی نخواهد افتاد.







 

نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نقاشی های 3 بعدی بسیار جالب با مداد

 نقاشی های 3 بعدی بسیار جالب با مداد

 
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پدر و پسر جو گیر! تصویر متحرک

پدر و پسر جو گیر!

اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود



اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود

نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چیـزایـی کـه رو مُـخـِمـونـه!




چیـزایـی کـه رو مُـخـِمـونـه!



بقیه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس آناهیتا نعمتی در لباس عروس !!

 

 

آناهیتا نعمتی در لباس عروس + عکس

 

آناهیتا نعمتی در لباس عروس + عکس

 

آناهیتا نعمتی در لباس عروس + عکس

 

آناهیتا نعمتی در لباس عروس + عکس

 

آناهیتا نعمتی در لباس عروس + عکس

 

آناهیتا نعمتی در لباس عروس + عکس

 

نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس هایی از جیگرهای خوردنی ایرانی !

عکس هایی از جیگرهای خوردنی ایرانی !

عکس هایی از جیگرهای خوردنی ایرانی !عکس هایی از جیگرهای خوردنی ایرانی !عکس هایی از جیگرهای خوردنی ایرانی !

نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تصاویر جالب و زیبا از حشرات در زیر باران

 

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رسم عجیب در عروسی زنان تایلندی +عکس

رسم عجیب در عروسی زنان تایلندی 

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مردم تایلند معتقدند آب مظهر پاکی و روشنایی است و بدبختی و نکبت را از زندگی دور می کند. بر همین اساس، جشن های مختلفی در این کشور بر پایه آب برگزار می شود و در آغاز سال نو، مردم این کشور یکدیگر را خیس می کنند تا سالی پر برکت داشته باشند.

یکی از اتفاقات جالب در این کشور که نشان از توجه تایلندی ها به آب است، در مراسم ازدواج مردم این کشور اتفاق می افتد. عروس های تایلندی در ابتدای زندگی خود وارد آب می شوند تا وفاداري اش را به همسر خود نشان می دهد.

مردم این کشور معتقدند با این کار، روح و جسم عروس شسشتو می شود و حتما این کار باید در رودخانه های دارای آب زلال انجام شود و استفاده از آب های راکد یا حوض دست ساز درست نیست.

رسم عجیب در عروسی زنان تایلندی +عکس

اگرچه این اتفاق باعث از بین رفتن جلوه لباس عروس های تایلندی می شود اما اهمیت این اتفاق و تاکید مردم این کشور بر اجرای این رسم، باعث شده تا اکثر خانواده ها تن به چنین اقدامی بدهند و عروس با لباس خیس عازم خانه بخت شود.

نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عکس های جدید مهناز افشار

عکس های جدید مهناز افشار

 

نويسنده: سلمان تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام بر شما بازدید کننده عزیز امیدوارم تو این وبلاگ بهت خوش بگذره و بتونی هر عکسی رو که می خوایی پیدا کنی منتظر شما هستیم یا خدا

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asoo.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com